Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: AI gedreven klantbegrip in actie

Inspiratiesessie: AI gedreven klantbegrip in actie

Over de sprekers

  1. Jacob Houtman

    Jacob Houtman

    Jacob werkt bij KPN Consumenten Markt in het klant- en marktinzichten team. De rode draad in zijn werk is om het samen elke dag beter en slimmer te doen voor de klant. Als Lean6Sigma Blackbelt en Customer Experience expert was hij de drijvende kracht achter vele veranderingen en verbeteringen bij KPN.
  2. Jelle Plass

    Jelle Plass

    Jelle is een expert als het gaat om het slaan van bruggen tussen merken en nieuwe technologieën. Als Experience Strategist bij IO Antwerpen brengt hij bestaande methodologieën op het gebied van merkstrategie, service design en innovatieve technologieën samen om krachtige merkoplossingen te creëren. Met zijn achtergrond in UX & brand strategy en design begeleidt hij organisaties van discovery tot implementatie, waarbij hij complexe technologische concepten vertaalt naar toegankelijke merkoplossingen. Zijn portfolio omvat toonaangevende namen als Unilever, Vodafone en Under Armour, waar hij teams heeft geholpen met strategische plannen te maken voor de implementatie van immersive technologies voor onderscheidende merkervaringen."
  3. Jens Hellewaard

    Jens Hellewaard

    Jens is de bedenker en één van de twee oprichters van het Volksportret. Hij is opgeleid tot strategisch productontwerper aan de TU Delft en heeft vijf jaar ervaring als merk- en communicatiestrateeg bij creatief bureau N=5 in Amsterdam. Tijdens zijn werk bij N=5 merkte hij hoe de marketingwereld, ondanks het vele marktonderzoek, nog steeds vooral vaart op onderbuikgevoel. Hierdoor worden onjuiste aannames gemaakt, verdwijnen er grote groepen in de blinde vlek van de marketeer en gaat er effectiviteit verloren. Sinds september werkt Jens fulltime aan het Volksportret met als missie om een samenleving te creëren waar iedereen zich onderdeel van voelt.
  4. Joyce van Geest

    Joyce van Geest

    Als Senior Research Consultant BSR bij MarketRepsonse, met een achtergrond in de sociale psychologie, help ik organisaties in diverse branches graag om inzicht te krijgen in de drijfveren, motieven en behoeften van hun doelgroep. Dat doe ik met behulp van ons wetenschappelijke BSR-model voor leefstijlsegmentatie, gecombineerd met aanvullend (domeinspecifiek) onderzoek en beschikbare databronnen.
  5. Marco Vughts

    Marco Vughts

    Als Product Owner bij MarketResponse combineer ik mijn achtergrond als data-analist met een sterke focus op innovatie en technologie. Momenteel werk ik aan het integreren van AI binnen verschillende onderdelen van onze organisatie. Een van de projecten waar ik trots op ben, is de BSR Chatbot – een AI-assistent die de BSR-kennis toegankelijk en inzetbaar maakt voor uiteenlopende toepassingen.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212 16 april.jpg iconen sessie april - klantbegrip.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 225,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.