
Inspiratiesessie: Mensgericht Design - Ontwerpen met empathie
In deze inspiratiesessie staan empathie en oprechte aandacht voor klantbehoeften centraal—de sleutel tot het ontwerpen van betekenisvolle ervaringen.
We duiken in de wereld van DELA en krijgen een exclusief kijkje in hoe zij via hun designproces tot unieke diensten komen voor de bijzondere momenten in de 'reis' van hun cliënten. Ingrid Baens-Ruhl neemt ons mee in de gevoelige en empathische benadering van klantreizen rondom overlijden, waarbij families en individuen centraal staan. Hoe ontwerp je interacties in zulke emotioneel beladen situaties? Ingrid deelt haar inzichten en aanpak.
Daarnaast vertelt Mylene Samuels hoe ABN AMRO Behavioural Design heeft omarmd. Ze neemt ons mee in haar reis: van een organisatie die nog niets met gedragsinzichten deed, tot de uiteindelijke integratie van Behavioural Design in de bedrijfsstrategie. Mylene deelt vier belangrijke lessen voor organisaties die dit willen toepassen.
Laat je inspireren en ontdek hoe mensgericht design het verschil kan maken!