Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: Mensgericht Design - Ontwerpen met empathie

Inspiratiesessie: Mensgericht Design - Ontwerpen met empathie

Over de sprekers

  1. Gerjan Boer

    Gerjan Boer

    Gerjan werkt al 20 jaar in verschillende designrollen en heeft uitgebreide ervaring met het realiseren van de digitale ambities van klantorganisaties. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de opleidingsinfrastructuur van Informaat, traint en coacht hij designers (intern en extern) zodat zij kunnen groeien op persoonlijke skills. Door zijn pragmatische aanpak zorgt hij ervoor dat de deelnemers direct aan de slag kunnen met wat zij geleerd hebben tijdens zijn trainingen en workshops.
  2. Ingrid Baens-Ruhl

    Ingrid Baens-Ruhl

    Ingrid is strategisch programmamanager bij coöperatie DELA, waarbij ze momenteel verantwoordelijk is voor het inrichten van innovatie en het beter borgen van klantgerichtheid binnen de coöperatie. Hiervoor was ze clustermanager Uitvaartverzorging en stuurde ze negen regio's aan verspreid over het land. Grote uitdaging in haar huidige rol is het veranderen van het perspectief: niet vanuit eigen processen en overtuigingen denken, maar juist input van buiten naar binnen brengen. Het blikveld van proces- naar klantgericht brengen. Het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening binnen een coöperatie van bijna 90 jaar oud, in een traditionele branche, kent een heel eigen dynamiek. Het op gang brengen van deze verandering, geeft haar veel energie.
  3. Marcel Kosters

    Marcel Kosters

    Marcel is business director bij Informaat en moderator van de UX managementkring. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring in het vertalen van klantvragen naar user centererd design oplossingen. Dat doet hij met de designers van Informaat, die digitale oplossingen ontwerpen die voor de eindgebruiker impact maken. Echte belevingen creëren. Hiervoor hanteren zij een waardengedreven ontwerpaanpak, waarmee een diepere connectie gecreëerd wordt tussen de (klant)organisatie en haar eindklanten, burgers of eigen medewerkers. Met het motto “voor doen, mee doen, zelf doen” zorgt Informaat dat de klantorganisatie zelf leert hoe ze dit goed kan toepassen in haar eigen way of working.
  4. Mylene Samuels

    Mylene Samuels

    Mylene is Experience Designer en voorzitter van de Behavioural Design Circle bij ABN AMRO. Een Circle die bestaat uit bijna 30 gedragsexperts. Ze is gefascineerd door het menselijke brein en inspireert anderen daarover binnen de bank met lezingen en workshops. Daarnaast werkt ze samen met consultants uit de Circle aan diverse gedragsuitdagingen. Haar motto is: “Fall in love with the problem, because humans are predictably irrational”.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 def arpil.jpg iconen sessie mei.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 225,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.