Customerzz Event - 17 juni 2015
Beleef het 1e Customerzz Event!
Stimuleren van klantgedreven innovatie in Nederland
Duik in de wereld van de next generation klant en in de organisatie van de toekomst met Pernille Kok-Jensen, die zich onderdompelt in de radicaal andere leefwereld van jongeren en met Yuri van Geest over zijn nieuwe boek Exponentiële Organisaties.
Het is de omgeving waarin Customerzz een rol wil spelen door de inspirerende broedplaats voor concrete vernieuwing van het klantgedreven ondernemen in Nederland te worden. Het is een ‘plek’ waar professionals, wetenschappers en studenten onderling kunnen experimenteren in een vrije ruimte waar technologie, data, consumenten en experts samenkomen.
PvKO is afgelopen maanden in samenwerking met diverse partners gestart met de ontwikkeling van een open en onafhankelijk Customerzz Innovation Lab. We zullen de eerste uitkomsten delen. We presenteren een Manifest met guiding principles voor het klantgedreven ondernemen van de next generation organisatie. En we staan stil bij de input van meer dan vijftig professionals over hun beelden bij en wensen over Customerzz.
Een deep dive in de maakbare wereld van de Tumblr generatie
Een visueel snapshot van de wereld van de jonge voorhoede: de Tumblr-generatie oftewel Unicorns. Met de trendpresentatie duiken we in de trends achter de snapshot en tonen we aan de hand van marktvoorbeelden wat de impact is van deze doelgroep. Tevens gaan we in op de gehanteerde onderzoektechnieken.
Inspireer ons met jouw visie op de klant van de toekomst. Geef ons jouw mening, idee, quote, beste voorbeeld etc. etc. Ga naar www.customerzz.tumblr.com/submit
Deze eerste fase van de ontwikkeling van Customerzz komt mede tot stand dankzij de launching partners van PvKO:
ABN AMRO, Rabobank, PostNL, Thunderhead.com, Oxyma, Qiy Foundation en het Dialogues House.