Programma van Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015
Programma van Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015
Op dinsdag 15 september: |
16:00 - 16:30 |
Ontvangst
|
16:30 - 16:45 |
Welkom en inleiding Maricken Hengeveld en dagvoorzitter Ed Peelen
|
16:45 - 17:30 |
Introductie benchmark vanuit de wetenschap, het onderzoek en de resultaten: draagt een klantgerichte onderneming echt bij aan positieve bedrijfsresultaten?
Door Janny Hoekstra |
17:30 - 18:15 |
Presentatie case Unilever aan de hand van de benchmark drivers
|
18:15 - 18:45 |
Pauze en broodje
|
18:45 - 20:00 |
Workshop Engagement - Wat kunnen we leren van industrieleiders?
Door Edward Huizenga |
20:00 - 20:30 |
Borrel
|