
Inspiration CX Tech
Programma van Inspiration CX Tech
Op donderdag 30 juni: | |
17:00 - 18:00 | Ontvangst met broodjes |
18:00 - 18:30 | Welkom door Deloitte, PvKO en de avondvoorzitter. Tevens ALV Door Ed Peelen, Robert Collignon |
18:30 - 19:00 | Keynote Deloitte Center for the Edge |
19:00 - 19:30 | Case PostNL: Seamless versturen van Pakketten |
19:30 - 19:45 | Pauze met koffie/thee |
19:45 - 20:30 | Pitch van 3 startups + challenge door Ed Peelen Door Dick Berkelder, Vincent van den Noort |
20:30 - 20:55 | In gesprek met de startups |
20:55 - 21:15 | Terugkoppeling in gesprek + afronding |
21:15 - 22:00 | Borrel |
-
Van 18:00 tot 18:30
Welkom door Deloitte, PvKO en de avondvoorzitter. Tevens ALV
Door Ed Peelen, Robert CollignonAgenda ALV:
- Opening & terugblik 2015 door voorzitter Ed Peelen
- Jaarrekening & Resultaten
- Speerpunten voor 2016 & bestuurlijke organisatie
- Aspirant-bestuursleden stellen zich voor:
- Jorien Wesseling
- Saskia de Stigter
- Steyn Elshout - Decharge vragen:
- Verlenging zittingstermijn voorzitter Ed Peelen
- Aantreden Jorien Wesseling, Saskia de Stigter en Steyn Elshout - Besluiten
- Rondvraag
-
Van 18:30 tot 19:00
Keynote Deloitte Center for the Edge
Onno Bierhoff, scaling officer bij Deloitte Center for the Edge (C4E), schetst aan de hand van inspirerende voorbeelden een breed beeld van de exponentiële groei in technologie. Welke kansen liggen er voor CEO’s die bij moeten houden welke technieken voor hen relevant zijn?
C4E helpt senior executives met het vaststellen van de impact van exponentiële technologieën op hun businessmodellen en hoe zij daar maximaal van kunnen profiteren door op een fundamenteel andere wijze met innovatie en transformatie om te gaan. -
Van 19:00 tot 19:30
Case PostNL: Seamless versturen van Pakketten
PostNL Customer Experience heeft geanalyseerd welke Customer Journey’s als eerste aandacht behoeven. Waar zitten de grootste pijnpunten, het meeste volume en kansen om het verschil te maken? Door prioriteiten te stellen heeft PostNL het initiatief genomen in het opstarten van Customer Journey trajecten.
Margot Nuijten, Projectmanager Customer Experience, laat zien wat de aanpak van PostNL is aan de hand van de case ‘Seamless versturen van pakketten’. Met als resultaat: loyale klanten, efficiënte processen (voor klant, retailer en PostNL) en activatie van ons merk. -
Van 19:45 tot 20:30
Pitch van 3 startups + challenge door Ed Peelen
Door Dick Berkelder, Vincent van den Noortbunq - Hans Peter Poelstra
Hallo, wij zijn bunq, de nieuwe bank. Op 30 juni vertel ik jullie graag meer over de manier hoe wij, als distributive start-up, innovatie dagelijks toepassen in de praktijk. Ik neem jullie mee in het verhaal vanaf de oprichting van bunq tot nu, waarbij de gebruiker centraal staat.Picopoint - Dick Berkelder
Met Picopoint kunnen bedrijven hun klanten via hun eigen WiFi-omgeving, Ibeacons en internet of things, gerichte marketingacties aanbieden tijdens het winkelproces. We stimuleren hiermee de customer experience. Denk ook aan events, openbaar vervoer, hotels en ziekenhuizen. Aan de hand van een klantcase laten we zien hoe je je winkelvloer als online kanaal kunt managen.Jungo - Vincent van den Noort
Het doel van Jungo is om eerlijk alternatief financieren de standaard te maken. Wij laten particulieren meegenieten van de rendementen die professionele beleggers maken op hypotheken. En dat terwijl de huizenkopers een eerlijke en goedkope hypotheek krijgen.