
Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid
Programma van Inspiratiesessie Artificial Intelligence
Op dinsdag 14 november: | |
17:30 - 18:30 | Inloop met Indische Rijsttafel |
18:30 - 18:35 | Welkom door Karoline Wiegerink | PvKO Door Karoline Wiegerink |
18:35 - 18:45 | Opening en introductie avondvoorzitter Steyn Elshout | PvKO Door Steyn Elshout |
18:45 - 19:25 | Interactieve presentatie Alexander van den Wall Bake | Aegon Door Alexander van den Wall Bake |
19:25 - 19:40 | Pauze |
19:40 - 20:25 | Breakout Sessies Door Marijn Janssen, Alexander van den Wall Bake, Marrit Kuin, Paul Joustra, Pieter Schoustra |
20:25 - 20:45 | Presentatie Marco Stolk | Teleperformance Door Marco Stolk |
20:45 - 21:05 | Presentatie Reinoud Voorbraak | Serviceheroes Door Reinoud Voorbraak |
21:05 - 21:10 | Afsluiting door avondvoorzitter Steyn Elshout | PvKO Door Steyn Elshout |
21:10 - 22:00 | Borrel |
-
Van 19:40 tot 20:25
Breakout Sessies
Door Marijn Janssen, Alexander van den Wall Bake, Marrit Kuin, Paul Joustra, Pieter Schoustra1. Hoe kunnen we AI inzetten om fraude te detecteren en te voorkomen? (Expert Sessie voor adverteerders)
Op welke manier kan AI ingezet worden om fraude te detecteren?2. Flip de Business met AI
Is AI zo disruptief dat je je business model ter discussie moet stellen?3. Cyberattacking AI
Welke problemen voorzie je als je Artificial Intelligence/Internet of Things algoritme wordt gehackt op management niveau?4. Biased Data (Expert Sessie voor adverteerders)
Hoe voorkom je dat de vooroordelen die in data besloten liggen, terugkomen in AI?5. Speech Analytics
Hoe gebruik je jouw gesprekken met klantenservice als Big Data en zet je dit in voor continue verbetering?6. Artifical Intelligance voor nitwits
Wat is het precies en wat betekent het voor je in je dagelijkse leven en werk? Een kijkje in de keuken van kunstmatige intelligentie en mogelijke toepassingen. Welke problemen kunnen opgelost (gaan) worden met AI?TOELICHTING/VRAGEN BREAKOUT SESSIE 5:
Wat weet je al van speech analytics en wordt deze methode al ingezet binnen jouw bedrijf?
o Open brainstorm over resultaten;
Hoe zou je speech analytics in kunnen zetten, bijvoorbeeld:
o Hoe kan je Speech Analytics inzetten om product en mark informatie te vergaren?
o Hoe kunnen we Speech Analyse inzetten om issues te detecteren en te voorkomen?
o Op welke manier kan Speech Analytics ingezet worden om fraude en compliance te detecteren/ monitoren?
Fundementeel verbeteren of Quality Management sample size?
o Hoe beoordeelt jouw organisatie op dit moment de gesprekken van de klantenservice en hoe zou je dit met Speech Analytics efficiënter kunnen doen?