Sprekers bij Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid
Over de sprekers
-
Alexander van den Wall Bake
Met een achtergrond in optimalisatie en innovatie van bedrijfsprocessen bij verschillende corporates viel bij Alexander in 2021 het kwartje: Innoveren tussen bedrijven is veel waardevoller dan voor een enkel bedrijf. Bovendien mist er een fundamenteel middel van vertrouwen en autonomie in de gedigitaliseerde wereld. Vanuit TNO helpt hij Nederland in deze stap.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Marco Stolk
Marco (Digital Transformation Director Teleperformance Benelux & Suriname) heeft meer dan 20 jaar ervaring in het klantcontactdomein bij verschillende organisaties zowel inhouse als facilitair. Zijn specialisatie is het vertalen van trends en technologie naar concrete strategieën, (digitale) oplossingen en inzichten voor zowel de interne organisatie, als ook de klanten en eindgebruikers. Hierbij kijkt hij verder dan enkel het digitale. Digitale transformatie behelst namelijk ook de mens en gebruiker en het verbeteren van processen, om zo uiteindelijk de beste dienstverlening te leveren.
-
Marijn Janssen
Senior Customer Intelligence Analyst bij Aegon Nederland
-
Marrit Kuin
Black Belt Operational Excellence bij Aegon Nederland
-
Paul Joustra
IT Development Manager bij Teleperformance Benelux
-
Pieter Schoustra
Data Scientist bij Aegon Nederland
-
Reinoud Voorbraak
Founder bij Serviceheroes |Experienced Founder with a demonstrated history of working in the information technology and services industry. Skilled in Business Process, Service Delivery, Requirements Analysis, Coaching, and ITIL. Strong entrepreneurship professional with a HTS focused in Electrical and Electronics Engineering from Haagse Hogeschool/TH Rijswijk.
-
Steyn Elshout
Steyn is al meer dan 25 jaar actief in het veld van (veranderend) klantinteracties. Van call naar omnichannel, van face to face naar digitaal, van CRM naar AI selfservice, het blijft een boeiende omgeving. Zijn geloof?
Hij gelooft dat organisaties steeds meer aan de individuele behoeftes van hun klanten willen en kunnen voldoen door:
➣ Een duidelijke individuele relatie te hebben in elke fase van het de relatie tussen klant en merk,
➣ Continu te innoveren in klantrelatie en het hierbij behorende klantcontact
➣ Continu en écht te luisteren naar de klant
➣ De hele organisatie in dienst te stellen van de klant
➣ Als organisatie juist te investeren in de achterliggende processen, talenten en competenties van medewerkers.