Sprekers bij Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights
Over de sprekers
-
Ed Peelen
Bijzonder hoogleraar content marketing en o.a. verbonden aan de UvA. Voorzitter Raad van Advies PvKO en oud Bestuursvoorzitter PvKO.
-
Michel Moll
Michel Moll is data analist binnen de ABN AMRO Bank, waarbij zijn focus ligt op de ontwikkeling van continu doorlopende 1-op-1 dialogen welke gerelateerd zijn aan belangrijke touchpoints uit de customer journeys. Hierdoor krijgt de klant een betere beleving bij de producten en diensten van ABN AMRO zoals een hypotheek of belegging, ontvangt de klant meer relevante marketing communicatie passend bij de persoonlijke situatie en wordt de klant geholpen op momenten dat extra begeleiding gewenst is.
-
Niels van Gorp
Niels is Data Strateeg en Data Filosoof bij Coöperatie VGZ. Hij maakt binnen VGZ de waarde van data inzichtelijk en helpt in het verantwoordelijk omgaan met die data. Met kennis van de zorg en van data verbindt hij graag business en data aan elkaar in innovatieve projecten.
-
Quintus Hegie
Econometrist en informaticus Quintus Hegie is werkzaam als big data marketing analist in de FinTech branche en heeft een aantal ondernemingen opgezet vanuit de customer journey filosofie. Hij helpt bedrijven zoals ABN AMRO om te transformeren naar een klantreis-gedreven omnichannel marketing aanpak, waarbij big data analytics en schaalbare technologische innovatie centraal staan om miljoenen klant tegelijkertijd zo optimaal mogelijk relevant en persoonlijk te kunnen bedienen met marketing communicatie.