Verslag eerste Customerzz Tour
On Tour met Customerzz langs touchpoints met de nieuwe generatie consument, het internet waar de missende achtste laag aan wordt toegevoegd, big data en de smart city. Dat is wat een groep marketeers deed op 29 mei van dit jaar. Als genodigden, VIPS, van Peter Joziasse en Ed Peelen om een eerste ervaring op te doen met Customerzz, een initiatief van PvKO, dat marketeers en ondernemers wil inspireren en helpen met de next generation customers, insights, experiences, business models en strategie.
Ervaringen met Abdellah Dami van BNN-VARA
De Tour begon in de Nieuwe Stad, in Amersfoort, de thuisbasis van PvKO met een gesprek met de nieuwe generatie consumenten. Abdellah Dami van BNN-VARA sprak met hen over hun ervaringen als klant, hun irritaties, hun eisen, de manieren waarop zij verschillen van hun ouders. Ze gaven aan minder als klant te willen worden gezien en meer als mens. Ze willen het snel. Ze willen het wat speelser. Ze willen het transparanter en eerlijker. Ze hebben hoge eisen, vinden ze zelf. En vinden een chatbot waar een mens van vlees en bloed antwoord geeft op vragen, heel persoonlijk. Dit is pas serieus genomen worden en aandacht krijgen, maar het is tegelijkertijd ook weer heel herkenbaar.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2015 > juni
- 30-06-15 - Eelco Lulofs treedt aan tot het bestuur van PvKO
- 30-06-15 - Recensie Story Telling, verhalen maken merken
- 29-06-15 - Ed Peelen benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing
- 29-06-15 - Nieuwe technologische ontwikkelingen; een window of opportunities
- 25-06-15 - Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)
- 25-06-15 - Jaarverslag en Jaarrekening 2014
- 19-06-15 - Hoe kunnen we data vanuit ruimtevaarttechnologie inzetten om klantgerichter te worden?
- 19-06-15 - PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 10-06-15 - Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
- 09-06-15 - Kom je ook naar de Inspiration Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC) op 25 juni?
- 03-06-15 - Verslag eerste Customerzz Tour
- 02-06-15 - Recensie Exponentiële Organisaties
- 01-06-15 - Hoe blijf je relevant voor de klant?
Reacties op 'Verslag eerste Customerzz Tour'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.