Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
woensdag 10 juni 2015
Het verslag over onze Boardroomsessie van februari is als artikel verschenen in Tijdschrift voor Marketing.
Gevraagd naar de belangrijkste kwestie waar mee wordt geworsteld, ontstaat al gauw een eenduidig beeld: hoe breng je innovatie nu in de praktijk? Vaak zijn er mooie ideeën, maar die zakken in bij de business, want die wordt – op korte termijn – in de portemonnee geraakt. Kleur bekennen kost moeite en lef; het gaat erom werkelijk te doorgronden van wie je als bedrijf bent en welke rol je speelt in het leven van de klant.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2015 > juni
- 30-06-15 - Eelco Lulofs treedt aan tot het bestuur van PvKO
- 30-06-15 - Recensie Story Telling, verhalen maken merken
- 29-06-15 - Ed Peelen benoemd tot bijzonder hoogleraar Content Marketing
- 29-06-15 - Nieuwe technologische ontwikkelingen; een window of opportunities
- 25-06-15 - Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)
- 25-06-15 - Jaarverslag en Jaarrekening 2014
- 19-06-15 - Hoe kunnen we data vanuit ruimtevaarttechnologie inzetten om klantgerichter te worden?
- 19-06-15 - PvKO start Customerzz Experimenten voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 10-06-15 - Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing
- 09-06-15 - Kom je ook naar de Inspiration Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC) op 25 juni?
- 03-06-15 - Verslag eerste Customerzz Tour
- 02-06-15 - Recensie Exponentiële Organisaties
- 01-06-15 - Hoe blijf je relevant voor de klant?
Reacties op 'Hoe blijf je relevant voor de klant in Tijdschrift voor Marketing'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.