Terugblik Inspiratiesessie Customer Engagement door Employee Delight

Dinsdagavond 13 februari organiseerde PvKO in samenwerking met Design Management Netwerk een Inspiratiesessie met als onderwerp Customer Engagement door Employee Delight. De 100 bezoekers werden ontvangen bij de Haagse Hogeschool in Den Haag. De avond werd voorgezeten door Christine De Lille, zij is Lector en Professor Innovation Networks bij de Haagse Hogeschool en TU Delft. De sprekers waren van KLM Royal Dutch Airlines, Koninklijke Gazelle & Vacanceselect!
Dinsdagavond 13 februari organiseerde PvKO in samenwerking met Design Management Netwerk een Inspiratiesessie met als onderwerp Customer Engagement door Employee Delight. De 100 bezoekers werden ontvangen bij de Haagse Hogeschool in Den Haag. De avond werd voorgezeten door Christine De Lille, zij is Lector en Professor Innovation Networks bij de Haagse Hogeschool en TU Delft. De sprekers waren van KLM Royal Dutch Airlines, Koninklijke Gazelle & Vacanceselect!
Presentaties sprekers
- Ok! We waren digitaal, maar de employee delight was …
Eveline Erkelens | Customer Expert Europe bij Vacanceselect - Van Dealer naar klantdenken
Bob van Hulst | Manager Customer Service Center bij Koninklijke Gazelle
-
Customer Engagement door Employee Delight
Christine De Lille | Lector en Professor Innovation Networks bij de Haagse Hogeschool en TU Delft - De presentatie van Thirza Schaap van KLM Royal Dutch Airlines mag helaas niet vrijgegeven worden
Foto - impressie
Meer foto's zijn terug te vinden op onze Facebookpagina!
Archief > 2018
december
- 17-12-18 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Circulariteit als next level klantgericht ondernemen
- 04-12-18 - PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland
- 04-12-18 - Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager
november
september
juni
- 28-06-18 - Terugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit
- 05-06-18 - Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creƫer en behoud je ze?
mei
april
- 10-04-18 - Van Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel
- 03-04-18 - Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights