Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights

Data Driven Customer Experience Insights was het thema van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagmiddag 4 april. Het record aantal aanmeldingen, ruim 120 bezoekers werden ontvangen bij bij JADS in Den Bosch. De middag stond onder leiding van Ed Peelen, die ook een presentatie verzorgde. De sprekers van de middag waren van ABN AMRO & Coöperatie VGZ.
Data Driven Customer Experience Insights was het thema van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagmiddag 4 april. Het record aantal aanmeldingen, ruim 120 bezoekers werden ontvangen bij bij JADS in Den Bosch. De middag stond onder leiding van Ed Peelen, die ook een presentatie verzorgde. De sprekers van de middag waren van ABN AMRO & Coöperatie VGZ.
Presentaties sprekers
-
Data Driven CX management
Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar contentmarketing & oud voorzitter PvKO -
Big Data Customer Journey Marketing Analytics & Campaign Automation
Michel Moll | Data Analist ABN AMRO Bank & Quintus Hegie | Econometrist - Big Data Financial Marketing & Business Analysis -
Sturen op NPS in Klantmissieteams - Vallen en opstaan in datagedreven customer excellence
Lennaert Mooi | BI Business Specialist Coöperatie VGZ & Niels van Gorp | Senior BI Business Specialist Coöperatie VGZ - Data Science beyond the hype
Arjan van den Born | Academic Director JADS
Foto - impressie
Meer foto's zijn terug te vinden op onze Facebookpagina!
Archief > 2018
december
- 17-12-18 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Circulariteit als next level klantgericht ondernemen
- 04-12-18 - PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland
- 04-12-18 - Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager
november
september
juni
- 28-06-18 - Terugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit
- 05-06-18 - Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?
mei
april
- 10-04-18 - Van Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel
- 03-04-18 - Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights