Terugblik Inspiratiesessie Speech Recognition | Robots | Chatbots

Speech Recognition, Robots & Chatbots waren het thema van de PvKO Inspiratiesessie van donderdagavond 17 mei bij PostNL in Den Haag. Ruim 60 bezoekers waren aanwezig. De avond stond onder leiding van Ronald van den Broek, Sales Director bij Cendris Customer Contact. De sprekers waren van Nuance Communications, PostNL Innovatiestudio en Eneco. Veel dank aan onze vriend Pepper (de robot die de avondvoorzitter hielp).
Speech Recognition, Robots & Chatbots waren het thema van de PvKO Inspiratiesessie van donderdagavond 17 mei bij PostNL in Den Haag. Ruim 60 bezoekers waren aanwezig. De avond stond onder leiding van Ronald van den Broek, Sales Director bij Cendris Customer Contact. De sprekers waren van Nuance Communications, PostNL Innovatiestudio en Eneco. Veel dank aan onze vriend Pepper (de robot die de avondvoorzitter hielp).
Presentaties sprekers
-
Om met het einde te beginnen.....
Guido Jongen | Sales Director Benelux | Nuance Communications -
Eneco helpt je via digitale conversaties alles uit je slimme huis te halen
Stefan Verhoeve | Senior Digital | Eneco -
De presentatie van Joshua Geerlings | Digital Business Development | PostNL Innovatiestudio wordt helaas niet vrijgegeven.
Foto - impressie
Meer foto's zijn terug te vinden op onze Facebookpagina!
Archief > 2018
december
- 17-12-18 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Circulariteit als next level klantgericht ondernemen
- 04-12-18 - PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland
- 04-12-18 - Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager
november
september
juni
- 28-06-18 - Terugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit
- 05-06-18 - Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creƫer en behoud je ze?
mei
april
- 10-04-18 - Van Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel
- 03-04-18 - Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights