Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie

Dinsdag 16 april ontmoette de PvKO community elkaar in de 'huiskamer van Den Haag' - muziek- en cultuurcentrum Amare - rond het thema hoe mensen het verschil maken in de transformatie naar oprecht klantgedreven organisaties. Hiervoor kregen we twee totaal verschillende invalshoeken gepresenteerd.
Allereerst van Mirjam Schokker, Manager NS Stations en haar collega’s Sultan Saïf en Marion den Hooglander van Utrecht Centraal en Rotterdam Centraal, die in een 'collegetour' achtige setting vertelden over de NS-Stations club, een community die alle 'bewoners' / werkers van het stations ecosysteem met elkaar wenst te verbinden. Doel hiervan is een veilige en vertrouwde werksfeer en daarmee een belangrijke basis voor een prettige omgang met reizigers en de positieve reizigersbeleving.
De tweede bijdrage kwam van Marjolein de Jong, directeur van het Alexander Monro Ziekenhuis. In een bevlogen presentatie nam zij de deelnemers mee in hoe dit gespecialiseerde ziekenhuis op alle touchpoints de patientbeleving op één zet .. van communicatie, inrichting tot persoonlijke ontmoetingen.
De avond werd gemodereerd door Monique van den Heuvel en Ursula Buiteman.
Archief > 2024
december
november
oktober
- 13-10-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
- 03-10-24 - Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
september
- 27-09-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
- 11-09-24 - ESG x CX: van beleving naar betekenis!
juli
- 15-07-24 - Terugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
- 09-07-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Het zinnigste boek dat je ooit zult lezen; Hoe we weer zin kunnen maken van de toekomst
juni
- 24-06-24 - Terugblik op de Inspirerende Gen Z CX Transformatie Sessie
- 12-06-24 - Terugblik THE INC Industry Day
mei
- 22-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
- 13-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie