Terugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty

Voor de laatste sessie voor de zomer verwelkomden we ruim 50 deelnemers bij de Buitenplaats RAUM. We luistereden naar drie verhalen over B2B loyaliteit in theorie en praktijk, met voorbeelden hoe invulling te geven aan rationele, emotionele en (uiteindelijk) betekenisvolle loyaliteit in de zakelijke markt. Daarna gingen de deelnemers zelf aan de slag.
Aan de picknick tafels werd druk gediscussieerd over de VodafoneZiggo case, waarna de groepen hun aanbevelingen over 'value adding services' presenteerden. 'Leerzaam en leuk op een zomerse plek' een mooie afsluiter van het Inspiratiesessie seizoen.
Bekijk hier de vrijgegeven presentaties.
Archief > 2024
december
november
oktober
- 13-10-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
- 03-10-24 - Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
september
- 27-09-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
- 11-09-24 - ESG x CX: van beleving naar betekenis!
juli
- 15-07-24 - Terugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
- 09-07-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Het zinnigste boek dat je ooit zult lezen; Hoe we weer zin kunnen maken van de toekomst
juni
- 24-06-24 - Terugblik op de Inspirerende Gen Z CX Transformatie Sessie
- 12-06-24 - Terugblik THE INC Industry Day
mei
- 22-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
- 13-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie