Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon
woensdag 15 mei 2013
Haal meer resultaat uit het onbewuste gedrag van uw klanten!
Presentaties
Wetenschappelijke gedragsbeïnvloeding
Jeroen Siebelt, Behavioural Scientist bij Dijksterhuis en van Baaren
Verleiden alleen is niet genoeg - De Barrière Methodiek
Arend Jan Boss en Olaf Cox, Managing Director en Client Service Director bij l’eau
Verslag
De psychologie van marketing is geen trucje
Anne van den Berg, Customer Talk
Foto-impressie
- Labels
- Presentaties events
Archief > 2013 > mei
- 29-05-13 - 5 tips van T-Mobile om klantgericht te ondernemen
- 29-05-13 - 5 tips van Transavia om klantgericht te ondernemen
- 29-05-13 - 5 tips van Promotie Podiumkunsten om klantgericht te ondernemen
- 29-05-13 - 5 Tips van ING om klantgericht te ondernemen
- 28-05-13 - Komt een klant bij de kassa
- 28-05-13 - En waar blijft de klant?
- 28-05-13 - Als vriendelijk nou belangrijk is
- 28-05-13 - Klantgericht innoveren
- 28-05-13 - Kijk op klantgerichtheid
- 28-05-13 - Klantgericht organiseren
- 28-05-13 - Het einde van de winkels
- 28-05-13 - Gek op gaten
- 28-05-13 - De Tao van Service
- 28-05-13 - Transformeren om te overleven
- 28-05-13 - Klant in de driver's seat
- 28-05-13 - Groot Innovatie Modellenboek; 40 innovatiemodellen voor het versterken van ondernemerschap....
- 28-05-13 - Het groot complimentenboek
- 15-05-13 - Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon
Reacties op 'Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.