NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid
Auteurs: Dorine Mobron, Drs. Annemarie Noordam en Drs. Anketrien Schillhorn van Veen
NewYork NewYork!
TerSprake, het expertise centrum in Klantgericht Ondernemerschap, is in New York gaan kijken (en voelen) wat die stad ons heeft te leren. En dat bleek, zoals we verwachtten, veel te zijn.
Het E-book NewYork NewYork! is dan ook een wervelend reisverslag geworden van een wervelend bezoek. Want ja: alles wat men zegt en zingt over New York is waar. Deze stad bruist van energie. Maar hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid en wat kunnen wij wel of niet, daarvan leren? Daar ging het ons vooral om. Hoe ondernemen organisaties daar? Hoe houden zij hun saldo op plus en hun medewerkers en klanten loyaal?
We hielden interviews met het Lenox Hill Hospital, het Guggenheim, de NewYork Public Library en met mensen van het Central Park. Verder doen we verslag, in woord en beeld, van vele andere korte gesprekken met mensen die de customer focus voorop hebben staan.
Het NewYork E-book is ook bedoeld om met collega’s te discussiëren over de eigen klantgerichtheid en ondernemerschap. Er staan vragen en opdrachten in om je te helpen hierover in gesprek te (blijven) gaan.
Reacties op 'NewYork NewYork! - Hoe gaat men in The Big Apple om met klantgerichtheid'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.