Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’
Succes behaal je niet meer door het oude spel efficiënter te spelen. Het speelveld is veranderd. Organisaties verliezen grip en leveren marktaandeel in aan branchevreemde pioniers. Het heeft alles te maken met de overgang naar een nieuwe tijd.
Voor managers is het schakelen. Hoe maak je keuzes in ontwrichtende en onzekere tijden? Robert Buisman, kernlid van Platform voor Klantgericht Ondernemen, geeft drie schakelaars en een hoofdschakelaar, knoppen waaraan de B2B-manager kan draaien om de beste commerciële strategie te bepalen.
Met aandacht voor klantgerichte, creatieve en moderne marketingstrategieën, specifiek voor de business-to-business.
Nadat je ‘t gelezen hebt, herken je relevante trends, voel je de tijdgeest beter aan en weet je wat je kunt doen. Dat creëert rust, ruimte en vertrouwen.
Reviews
Ed Peelen: ‘Dit boek geeft helder weer in welke transitiefase we ons bevinden, welke problemen dat oplevert en hoe sales zich hier succesvol doorheen kan slaan.’
Wil Wurtz: ‘De passie waarmee Robert zijn boodschap overbrengt, werkt aanstekelijk. Het kan niet anders dan dat de lezer meteen aan de slag gaat zijn eigen business nieuwe energie te geven. Lees dit boek en doe er je voordeel mee.’
Managementboek.nl: ‘Het eerste Nederlandse boek over de commerciële omschakeling in B2B’. Directe link: http://mgtbk.nl/1j9zwg
Wil je dit boek recenseren?
Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl. De recensie zal op PvKO.nl te lezen zijn.
Reacties op 'Uit de PvKO-koker, nieuw boek: ‘Zakelijk succes in nieuwe tijden’'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.