Logo

Nieuwe voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen

PvKO-logo_groot.pngmaandag 07 januari 2013 17:06

Amsterdam, 7 januari 2013
Na zes jaar een actieve rol als bestuurslid te hebben vervuld, waarvan de laatste vier jaar als voorzitter, draagt Gerard Struijf het stokje over aan René de Zoete.

Gerard heeft de afgelopen jaren een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) en de groei van het aantal leden. De (inter)nationale introductie van FLOCKZ (een direct-order toepassing van BrainStax BV), vereist in toenemende mate zijn aandacht en focus. Hierdoor kan hij deze werkzaamheden niet langer combineren met de voorzittersrol binnen PvKO. René zal per heden vanuit zijn nieuwe rol het bestuur voorzitten.

René is programmadirecteur bij Rabobank Nederland, winnaar van de CRM Award 2008 en sinds 2009 als lid van de Raad van Advies verbonden aan het PvKO. Vanuit deze rol adviseert hij het bestuur bij het maken van strategie en beleid om Nederland klantgerichter te maken en zal vanuit zijn nieuwe rol als voorzitter samen met het bestuur een belangrijke bijdrage leveren aan de maatschappelijke missie van het platform ‘het stimuleren van een klantgerichter Nederland ten behoeve van ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties). Gerard blijft zich inzetten om als kernlid een bijdrage te leveren aan ‘Ontwikkelen’, één van de vier kerndomeinen van het platform. Binnen dit domein wordt een bijdrage geleverd aan onderwijs en competenties van CRM professionals.

Het huidige bestuur bestaat uit de volgende mensen: Michel Brakenhoff (Makro), Peter Bot (Ordina), Peter Joziasse (Promotie Podiumkunsten), Martien de Laat (ABN AMRO) en René de Zoete (Rabobank Nederland).

Over Platform voor Klantgericht Ondernemen
Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is in 2002 opgericht als een vereniging waarin alle partijen samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Klantgericht Ondernemen wordt hierbij gezien als een bedrijfsstrategie die erop gericht is de balans tussen ‘de waarde voor de klant’ en ‘de waarde van de klant’ te realiseren, wat leidt tot een duurzaam bedrijfsresultaat. De maatschappelijke missie van het PvKO is het stimuleren van een klantgericht Nederland ten behoeve van ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties). Ruim 175 bedrijven in Nederland, waaronder beursgenoteerde bedrijven, zijn lid van het PvKO. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn onder meer maandelijkse Inspiratie-, Kennis- en Boardroomsessies voor executives. Het Platform levert ook bijdragen aan De Grote BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan klantgericht ondernemen.

« Terug

Reacties op 'Nieuwe voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.