Nieuw Lid Blauw Research stelt zich voor
Wat doet Blauw Research?
Blauw Research is een toonaangevend marktonderzoekbureau. Naast merk & communicatie en marketing & productinnovaties richten we ons op customer experience vraagstukken.
Bij Blauw kijken we hoe organisaties waarde aan de klant kunnen toevoegen, hoe je klanten enthousiast kunt maken. Want met enthousiaste klanten heb je een positieve relatie die zorgt voor meer groei, meer omzet en meer winst. Maar we kijken ook hoe je je eigen medewerkers enthousiast voor je klanten kunt maken. Want enthousiaste medewerkers zetten graag een stapje extra. Voor de klant en voor jouw organisatie, en daar heeft iedereen profijt van.
Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?
Over klantgericht ondernemen wordt veel gesproken, het is een heel divers vakgebied waarin we nog veel van elkaar kunnen leren. Door ervaringen uit te wisselen & ons netwerk te verbreden, zorgen we er samen voor dat de klant écht onder de aandacht blijft.
Babs Asselbergs, Expertise Manager Customer Experience
Archief > 2015 > december
- 16-12-2015 16-12-2015 15:54 - PvKO Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca- Cola
- 08-12-2015 08-12-2015 09:00 - Kom jij naar Emerce Engage?
- 07-12-2015 07-12-2015 11:31 - Nieuw Lid Blauw Research stelt zich voor
- 03-12-2015 03-12-2015 11:07 - Tony’s Chocolonely inspireert Nederlanders het meest
Reacties op 'Nieuw Lid Blauw Research stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.