Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!
dinsdag 17 mei 2016 14:03
Verslag
Hulde voor de RET - Verslag PvKO Kennissessie 17 mei 2016
Jessica Jonasse, Business Development Manager bij SAMR
Presentaties & aanvullende informatie
In deze pdf staan onderstaande presentaties opgenomen
Klantbeleving bij RET
Jean Paul Duurland, Manager Marketing - Services - Sales - Communications
RET case Internal Branding
Lesly Broekaart, Projectleider servicegerichtheid bij RET
4 concrete cases over klantgerichtheid
Egbert Jan van Bel, schrijver van marketing- en managementboeken, kerndocent bij Beeckestijn
Resultaten van het onderzoek via WhatsApp
(Klik op de foto voor een vergroting).
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2016 > mei
- 25-05-2016 25-05-2016 11:33 - Blog: Klantcontact via Facebook, wat betekent dat voor je CRM?
- 17-05-2016 17-05-2016 14:03 - Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!
- 17-05-2016 17-05-2016 10:00 - Verslag PVKO Kennissessie 17 mei: Hulde voor de RET
- 16-05-2016 16-05-2016 20:39 - Messaging apps: klantinteractieplatform van de toekomst?
Reacties op 'Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.