Nieuw lid VisionEars stelt zich voor
maandag 27 juni 2016 10:00
Mensen gaan tegenwoordig niet online maar leven online. Wij geloven dat online cruciaal is voor het succes van een organisatie of merk. Door het verbinden van marketing, techniek en data haken we optimaal in op de digitale klantreis en zorgen onze websites, webshops en webapplicaties voor maximaal rendement.
De klantreis en de klanttevredenheid in kaart brengen is het vertrekpunt bij alles wat we doen (https://www.visionears.nl/#aanpak). Maar na oplevering begint het pas echt; we meten continu, sturen bij en vergaren waardevolle (klant)inzichten die onze opdrachtgevers gebruiken om content te creëren die nieuwe klanten aantrekt en bestaande klanten bindt.
Jacques Stoop, Directeur
Archief > 2016 > juni
- 30-06-2016 30-06-2016 15:13 - Inspiration CX Tech 30 juni 2016
- 27-06-2016 27-06-2016 10:00 - Nieuw lid VisionEars stelt zich voor
- 17-06-2016 17-06-2016 13:49 - PvKO goes Belgium!
- 09-06-2016 09-06-2016 14:36 - Nieuw lid Growpromoter stelt zich voor
- 07-06-2016 07-06-2016 14:02 - Recensie The Spirit of the Valley
- 07-06-2016 07-06-2016 13:55 - Recensie Service Excellence - Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model'
- 07-06-2016 07-06-2016 12:53 - Kennissessie Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG
- 02-06-2016 02-06-2016 10:30 - Kom kennismaken
Reacties op 'Nieuw lid VisionEars stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.