Logo

KCC Congres 2016

KCC_2016_380_270.gifdonderdag 13 oktober 2016 09:00

Een route vol uitdaging, een wereld voor kansen – Stap voor stap naar vernieuwing in het KCC
De afgelopen jaren hebben overheden en woningcorporaties veel geïnvesteerd in het verbeteren van hun dienstverlening. Veel gemeenten hebben inmiddels een klant contact center (KCC), een frontoffice of telefonisch informatiepunt. Er is dus al een belangrijke slag gemaakt, maar nieuwe uitdagingen liggen in het verschiet. Hoe maken we het complexe concreet? En hoe maken we klantgericht werken en veranderen simpel? Stap voor stap naar vernieuwing in het KCC!

Onder leiding van dagvoorzitter Renata Verloop – zij helpt (overheids)organisaties bij het vernieuwen en anders inrichten van hun communicatie - brengen deze vooraanstaande keynote sprekers u in 1 dag op de hoogte:

  • Jacqueline Fackeldey, Spreker, Adviseur en Auteur op het gebied van klantgerichtheid en customer experience, Fackeldeyfinds
  • Morten Meyerhoff Nielsen, Onderzoeker aan de United Nations University en Technische Universiteit Tallinn, Auteur en Spreker over e-government
  • Hanneke Stegweg, Oprichter, iLost
  • Daan Quakernaat, Spreker en Inspirator

Vernieuwende praktijkcases en praktijkgerichte workshops
Tijdens de diverse praktijkcases en workshops besteden we aandacht aan ervaringen van overheidsorganisaties om kennis te delen, en niet-overheidsorganisaties voor juíst een ander perspectief.

Datum en locatie
Het KCC Congres vindt plaats op donderdag 13 oktober in het Spant! te Bussum.

Inschrijven met € 50,- korting
Tot 1 augustus ontvangt u € 50,- vroegboekkorting! Elke tweede inschrijving ontvangt 50% korting en betaalt € 122,50.* LET OP: er zijn dit jaar slechts 200 plaatsen. * Geldt niet voor profit organisaties, zij betalen € 695,- p.p.

Voor meer informatie en inschrijven: www.kcc-congres.nl

« Terug

Reacties op 'KCC Congres 2016'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.