Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management
vrijdag 27 januari 2017 11:27
Verslag
Verslag door Patrick de Bruyn, Coach Customer Connection bij Securex
Presentaties & video's
Customer Experience - verleden, heden, toekomst; Ed Peelen, Bestuursvoorzitter PvKO en o.a. verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en de UvA
Lid van VAB of niet, bel ons!;Ann Laureys, Customer Experience Manager VAB
De ROI van Customer Experience management; Arjen Hijum, Algemeen directeur Store Support
Over klantbeleving; Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2017 > januari
- 27-01-2017 27-01-2017 11:27 - Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management
- 23-01-2017 23-01-2017 13:33 - Award winnende bedrijven: de medewerker maakt nog steeds het verschil!
- 18-01-2017 18-01-2017 22:00 - Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases
- 18-01-2017 18-01-2017 11:39 - Karoline Wiegerink neemt PvKO directiestokje van Maricken Hengeveld over
- 17-01-2017 17-01-2017 10:30 - Introduceer PvKO bij jouw relatie
- 17-01-2017 17-01-2017 10:22 - Jaarplan 2017
- 01-01-2017 01-01-2017 16:29 - Community
- 01-01-2017 01-01-2017 16:10 - Geïnformeerd blijven over PvKO?
Reacties op 'Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.