Logo

Nieuw lid Mobiel Centre Marktonderzoek stelt zich voor

Logo Mobiel Centre 380x270.jpgdonderdag 21 september 2017 10:03

Klantgericht ondernemen = klantgericht onderzoeken. Mobiel Centre Marktonderzoek is Nederlands beste en grootste  onafhankelijke veldwerkbureau. Waarom? Wij weten echt wat uw klant beweegt.

Wat biedt onze aanpak?
Aan de hand van ons onderzoek kunnen bedrijven en organisaties zich verbeteren, versterken en groeien. Wij brengen continu innovatie en bouwen verder in marktonderzoek - fysiek, online en social. Om uw klant, bezoeker of passant te doorgronden. Dit doen wij samen met onze opdrachtgevers - zoals Schiphol, overheid en retail en FMCG merken - met onze sparring partners en onze eigen afdeling R&D.

Klantervaring is doorslaggevend
Mobiel Centre blijft nieuwe mogelijkheden introduceren: Wij onderzoeken wat de consument precies ervaart in de customer journey. Door te meten op het exacte moment van beleving.

Wij kunnen elk soort marktonderzoek laten uitvoeren. Groot of klein. Ad-hoc of continu. In het kanaal, thuis, online, in consumentenpanels, in onze Test Centres of in ons Smaakcentrum, tijdens beurzen en evenementen, bij het confrontatie, aankoop-, gebruiks- of reflectiemoment.

De klantvraag wordt beantwoord. Onze teams staan klaar. Altijd en overal. In winkelstraten, bij events, kassa’s en service balies, wachtrijen, overstap- of ophaalpunten.

Wat betekent PvKO voor jullie?

Het vinden van een concrete aansluiting bij bedrijven en organisaties die klantgericht ondernemen wezenlijk vinden. In zo een omgeving voelen we ons thuis! Wie de klant kent, wint.

Wij zijn ook lid van ESOMAR, de MarktOnderzoekAssociatie en de Research Keurmerkgroep en  hebben de ISO-normeringen 9001:2008 | 20252 | 26362

Onze kennispartners zijn onder meer: Hogeschool Windesheim Flevoland, Hotelschool The Hague, Almere City Marketing en Foodpro Network.

Harm Weber, eigenaar Mobiel Centre Marktonderzoek

« Terug

Reacties op 'Nieuw lid Mobiel Centre Marktonderzoek stelt zich voor'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.