Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving"
Sinds kort is KIRC (Stichting KlantInteractie Research Centrum) een van PvKO's strategische partners. Zij doen onderzoek naar hoe klantenservice en klantinteractie te versterken. In hun Strategic Decisions Monitor peilen ze maandelijks de mening van klantgerichtheidsprofessionals rond bepaalde topics! Kijk hier voor meer informatie.
Doe mee! Het onderwerp van deze maand is ? Vul de vragenlijst in door op deze link te klikken. En word lid van het panel .. je krijgt de rapportage dan uit eerste hand.
De Strategic Decisions Monitor levert je relevante managementinformatie op voor het nemen van beslissingen met betrekking tot klantcontact management. Doelgroep van deze managementinformatie is: directieleden, sales managers, marketing managers, contact center managers, teammanagers, kwaliteitsmanagers en andere functies in customer service.
Mede name de Stichting KIRC, alvast bedankt voor je medewerking
Archief > 2017 > november
- 30-11-2017 30-11-2017 13:25 - Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving"
- 28-11-2017 28-11-2017 11:14 - Terugblik Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil
- 23-11-2017 23-11-2017 13:02 - Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence
- 15-11-2017 15-11-2017 16:52 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-2017 10-11-2017 15:16 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
- 06-11-2017 06-11-2017 09:30 - Speciaal voor PvKO-leden beschikbaar: CRM casus op het gebied van klantgericht ondernemen en update lesmateriaal
- 01-11-2017 01-11-2017 11:30 - Flavour: "Bedankt deelnemers voor succesvolle Inspiratiesessie Gamification"
Reacties op 'Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving" '
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.