Logo

Stichting KIRC presenteert: de tien trends in klantinteractie voor 2020-2023. Kom op 20 juni naar het KIRC CX Trendevent!

open varen.jpgmaandag 27 mei 2019 10:35

Ieder jaar wordt er weer reikhalzend naar uitgekeken: de presentatie van de tien trends in klantinteractie voor de komende jaren door de Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC). Waar gaan we heen met Customer Excellence? Wat zijn de trends voor excellente Customer Care? Bent u er klaar voor?

Het KIRC trendonderzoek is een begrip in klantinteractie. KIRC is een onafhankelijk, not-for-profit onderzoeksinstituut dat al vele jaren onderzoek doet naar trends en ontwikkelingen in klantinteractie. Onze onderzoeken worden gretig afgenomen door klantinteractieprofessionals, die hun vak serieus nemen en altijd op zoek zijn naar de meest actuele inzichten. KIRC ziet het als haar belangrijkste bestaansreden om hierop in te spelen.

Organisaties die inspelen op trends kennen hogere klanttevredenheid en zijn de concurrentie altijd een stap voor.
Kom op 20 juni naar het CX Trendevent en leer van interessante cases door excellente customer service organisaties. Ga met andere professionals in gesprek en lever een bijdrage aan het verbeteren van klantinteractie.

Unieke combinatie van inhoud en ontspanning
Als klantinteractieprofessional bent u iedere dag druk met uw vak. U heeft eigenlijk nauwelijks tijd voor het onderhouden van uw vakkennis of het bijpraten met uw vakgenoten. Wij maken het u gemakkelijk: wij combineren inhoud en ontspanning door het CX Trendevent aan te laten sluiten bij het Open Varen. Zo slaat u twee vliegen in één klap!

Het Open Varen wordt dit jaar alweer voor de 10e keer georganiseerd. Onder het motto “Meedoen – Netwerken – Aanwaaien” kunt u genieten van een ontspannende boottocht over de Loosdrechtse plassen en/of een hapje en een drankje tijdens de barbecue in de avond. 

Presentaties van Kruidvat, Ici Paris, Kees Smit Tuinmeubelen, Hotelschool The Hague en vele anderen.
Met het CX Trendevent voegen wij aan dit programma een inhoudelijke component toe. Met als thema: “De trends in klantinteractie: welke koers zet jij uit?” organiseren wij rondom het Open Varen een aantal interactieve workshops over de trends in klantinteractie 2020-2023, verzorgd door inspirerende sprekers uit de praktijk, die vertellen hoe zij de trends implementeren.

Voor vaarders en niet-vaarders
Het programma is zo samengesteld, dat u op deze dag inhoud en ontspanning kunt combineren. Vaart u mee? Kies dan voor de ochtendsessie van het CX Trendevent en monster daarna aan op één van de boten. Vaart u niet mee, maar wilt u wel graag kennisnemen van de trends en deelnemen aan de workshops? Kies dan voor de middagsessie van het CX Trendevent en voeg u daarna bij de gasten van het Open Varen.

Waar kiest u voor?

  1. Combinatie CX Trendevent (ochtend) en Open Varen (middag): ik betaal € 185,-
  2. Alleen CX Trendevent (ochtend): gratis
  3. CX Trendevent en barbecue (middag en avond): gratis
  4. Alleen Open Varen: ik betaal € 185,-

INSCHRIJVEN KAN HIER

« Terug