Whitepaper: Zo brengen CX-leiders klantgericht ondernemen naar 2020
maandag 04 november 2019 09:00
CX-leiders uit diverse hoeken van ondernemend Nederland delen hun visie over klantgericht ondernemen in de nabije toekomst. Wat houdt CX-leiders en business strategen bezig? Waar staan we nu met klantgericht ondernemen? En wat zijn de succesfactoren van de toekomst?
Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) en Altuïtion brachten CX-leiders en strategen van ABN AMRO Verzekeringen, ANWB Reizen, Cendris (PostNL), Menzis, Schiphol, Vandebron en VodafoneZiggo samen voor een waardevolle discussie over klantgericht ondernemen in 2020. De vele inzichten volgden elkaar in raptempo op. Met als resultaat een goed beeld hoe zij klantgericht ondernemen ‘fit for the future’ willen maken.
Archief > 2019 > november
- 18-11-2019 18-11-2019 13:46 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Data meets Hospitality in samenwerking met DDMA
- 17-11-2019 17-11-2019 19:52 - Terugblik Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?
- 04-11-2019 04-11-2019 09:00 - Whitepaper: Zo brengen CX-leiders klantgericht ondernemen naar 2020