PvKO feliciteert Store Support met haar nieuwe naam excap!
Store Support heet vanaf nu excap. “Na bijna 16 jaar ondernemerschap is het tijd voor een naam die past bij onze toekomstige plannen, de sectoren waar wij ons op richten en de visie die we dagelijks nastreven”, aldus Arjen van Hijum (algemeen directeur). Excap is de afkorting van de unieke en veelvuldig ingezette methode om de emotie van klanten en medewerkers in kaart te brengen, om zo de beleving van beide groepen te verbeteren. De naam van deze methode: ExperienceCapture. Daarnaast bevat de naam excap de letters EX (employee experience) en CX (customer experience). Termen die centraal staan in de diensten die excap biedt.
EX en CX .. daar gaat het om in de PvKO community van voor door klantgerichtheidsprofessionals. We zien ernaar uit hierin ook met excap veel kennis, inspiratie en ideeën hierover te delen!
Archief > 2020 > juni
- 25-06-2020 25-06-2020 19:49 - PvKO verwelkomt twee nieuwe bestuursleden
- 25-06-2020 25-06-2020 09:48 - PvKO feliciteert Store Support met haar nieuwe naam excap!
- 25-06-2020 25-06-2020 09:00 - Virtual event: Optichannel customer service @Partena Ziekenfonds (CX P2P)
- 19-06-2020 19-06-2020 09:25 - Onderzoek: COVID-19 situatie leidt tot meer klantgedrevenheid en betere klantbeleving!
- 16-06-2020 16-06-2020 10:03 - Terugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT
- 15-06-2020 15-06-2020 20:00 - Terugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT