Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
Een mooie 'warme' afsluiting van een bijzonder jaar …waardevol … top … inspirerend en tegelijkertijd heel informatief met up-to-date voorbeelden, nieuwe inzichten en interessante mogelijkheden voor een versterking van de CX ….
....dit zijn enkele reacties van de ruim 90 deelnemers aan deze Inspiratiesessie Online.
De deelnemers werden ondergedompeld in een reeks van actuele en cruciale CX topics. Ed Peelen trapte af met de CX trends voor 2021.
Daarna kwam in steltreinvaart een aantal topics langs:
1. CX-drivers voor waarde management
2. Data driven operational excellence en CX
Bekijk hier de presentatie van Berend-Jan Rietveld | Head of Passenger Experience | Royal Schiphol Group
3. Show me the money (onderbouw de CX)
Bekijk hier de presentatie van Theo van der Steen | Directeur | Underlined
4. De NPS alleen helpt je niet verder in Customer Centricity
Bekijk hier de presentatie van Theo van der Steen | Directeur | Underlined
5. CX Maturity – Journeys als leidend Principe
6. High Touch via High Tech
Bekijk hier de presentatie van Stephan van Slooten | Partner | Altuïtion
Herkenbare thema’s die in 2021 op de agenda van iedere CX manager zullen staan! Bekijk hieronder de compilatie van de middag.
De sessie leverde een snelle doorkijk op. De reactie van de aanwezigen op de vraag ‘Wat zijn jouw grootste CX (Performance) Management uitdagingen in 2021?’ zijn voor PvKO leidinggevend voor de invulling van het programma van komend jaar.
Daar werd na een uitgeleide door voorzitter Daan Noordeloos met elkaar op geproost.
Archief > 2020 > december
- 15-12-2020 15-12-2020 11:17 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
- 10-12-2020 10-12-2020 13:00 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
- 03-12-2020 03-12-2020 12:57 - Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
- 03-12-2020 03-12-2020 10:47 - Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
- 03-12-2020 03-12-2020 10:37 - Nieuwste Normaal Emotional Journey - Editie 3