Help je mee het marketingmanifest te valideren?
PIM (Platform Innovatie in Marketing) organiseert op maandag 1 maart een sessie voor marketeers om samen een marketingmanifest op te stellen. Doel: de visie van de marketeers op de toekomst en op het vak vastleggen. Hoe willen marketeers dat Nederland er in 2030 uitziet? En welke rol speelt marketing om betekenisvolle impact te realiseren?
Hosts Stefan Harzevoort en Aljan de Boer lanceren op 1 maart een vroege versie van het marketingmanifest voor Nederland. Aan de hand van onderzoeken, interviews met marketeers en wetenschappers is het manifest opgesteld. Met jou gaan we erover in gesprek en leggen het ter validatie aan je voor. Tijdens break-outs verdiep je je met een groep in één thema uit het manifest. Aansluitend dagen we je uit om de meest waardevolle inzichten plenair te delen. Ook hoor je welke invloed het manifest heeft op je activiteiten als marketeer. Dit manifest zet aan tot actie, dus we zijn benieuwd hoe het jou in beweging brengt.
Kosteloos aanmelden kan hier.
Archief > 2021 > februari
- 19-02-2021 19-02-2021 10:02 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 19-02-2021 19-02-2021 09:32 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 09-02-2021 09-02-2021 20:18 - MarketResponse-oprichter Willem Brethouwer overleden
- 09-02-2021 09-02-2021 09:39 - Help je mee het marketingmanifest te valideren?
- 09-02-2021 09-02-2021 09:22 - Recensie Voice - De spraakrevolutie: inzichten en kansen
- 02-02-2021 02-02-2021 09:17 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns
- 01-02-2021 01-02-2021 12:03 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns