CXPA Workshop: Stap in de schoenen van een CX manager
Op 15 juni organiseert de CXPA | Customer Experience Professional Association, een online CX netwerk event. Stap letterlijk in de schoenen van een CX manager, ervaar de complexiteit van een B2B omgeving en leer daarmee om te gaan.
Dit event is interessant voor alle CX professionals en geïnteresseerden, ook voor diegenen die in een B2C omgeving werken.
Geholpen door CX collega 's in een B2B omgeving, heeft CXPA een uniek programma weten neer te zetten. Ze nemen je eerst mee in de scène van een B2B omgeving waar een CX manager net is gestart. Aan de hand van rollenspellen proberen ze samen allerlei strategieën uit hoe als CX manager de organisatie zo in te richten, zodat de gewenste klantbeleving kan worden neergezet. Aan het einde is er een evaluatie en worden er tips en de tops gedeeld.
Als onderdeel van ons voornemen om meer onderling samen te werken zijn er voor PvKO leden 10 gratis plekken beschikbaar voor dit exclusief voor CXPA-event!
Wil je meedoen met deze workshop? Ben je lid van PvKO maar ben je geen CXPA-lid? Schrijf je dan hier in en zorg dat je een plekje bemachtigt! Wie het eerst komst, wie het eerst maalt. Deelname is helemaal gratis onder een voorwaarde: dat we je kort na de sessie mogen bellen / mailen voor feedback.
Meer informatie over de inhoud vand deze sessie vind je hier. Wil jij hier bij zijn? Meld je dan nu aan!
Archief > 2021 > mei
- 21-05-2021 21-05-2021 10:32 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …
- 21-05-2021 21-05-2021 10:20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …
- 19-05-2021 19-05-2021 22:06 - CXPA Workshop: Stap in de schoenen van een CX manager
- 11-05-2021 11-05-2021 20:58 - Recensie Eerste hulp bij thuiswerk - 'Hoe houd je thuiswerken werkbaar en plezierig?