PvKO Podcast met Fabian Kortekaas, Director Customer Experience bij TUI
Fabian Kortekaas, director customer experience en innovatie, vertelt in deze podcast over innoveren in tijden van crisis. Corona heeft veel sectoren op zijn kop gezet en zeker ook de reisbranche. TUI heeft deze ongekende crisis ook aangegrepen om versneld te innoveren. Met als leidraad ‘TUI creates moments that make life richer’ zijn medewerkers uit de hele organisatie in stelling gebracht om klanten ‘happy’ te maken. De menselijke factor terugbrengen in de dienstverlening in een tijd van crisis waarbij iedere euro telt. Hoe doe je dat? En hoe zorg je tegelijkertijd dat ook de digitale dienstverlening steeds persoonlijker en waardevoller wordt voor de klant? Fabian deelt zijn ervaringen. De drijvende kracht van de board, het belang van data, het delen van successen en vooral mensen stimuleren om zelf de bal op te pakken om de klant een unieke beleving te bezorgen.
BELUISTER HIER DE PODCAST MET FABIAN KORTEKAAS VAN TUI
Wil je meer hierover horen? Op woensdag 14 september organiseren we een PvKO Inspiratiesessie met als onderwerp Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie met sprekers van o.a. TUI, Sensire en Hoppenbrouwers techniek.
KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE EN INSCHRIJVEN VOOR DE PVKO INSPIRATIESESSIE