Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
woensdag 22 mei 2024 08:33
Al zeventien jaar doet MarketResponse onafhankelijk onderzoek naar welke bedrijven het klantvriendelijkst zijn. Op dinsdag 14 mei beleefden meer dan 200 deelnemers een energiek event bij Beeld en Geluid in Hilversum, waarin de uitreiking van de meest klantvriendelijke organisaties van ons land werd gecombineerd met een PvKO Inspiratiesessie met als thema "Hoe maak je nog het verschil in CX".
De focus op klantvriendelijkheid wordt steeds vanzelfsprekender, het elke dag waarmaken hiervan wordt - mede door hogere eisen en verwachtingen van de consument - steeds uitdagender! De winnaars van 2024 benadrukten tijdens het event de cruciale rol van menselijkheid in het realiseren van klantgerichtheid. Een van de sleutelfactoren die zij noemden, was de vrijheid en autonomie van medewerkers.. het creëren van een cultuur waarin medewerkers de ruimte krijgen om zelfstandig beslissingen te nemen en initiatief te tonen.
De Inspiratiesessie, annex prijsuitreiking was wederom een waardevolle gelegenheid voor professionals om inzichten op te doen en ideeën uit te wisselen over het verbeteren van de klantgerichtheid en het versterken van de Customer Experience binnen hun organisaties.
BEKIJK HIERONDER DE AFTERMOVIE
Archief > 2024 > mei
- 22-05-2024 22-05-2024 09:30 - Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
- 22-05-2024 22-05-2024 08:33 - Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
- 13-05-2024 13-05-2024 09:22 - Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie
- 13-05-2024 13-05-2024 09:20 - Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie