Met korting naar het KSF Jaarcongres 2024
AI in de praktijk. Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 congres wordt niet alleen gekeken naar de voordelen van AI, maar ook naar de risico’s, met name bij de inzet van generatieve AI (gen AI). Je krijgt een diepgaand inzicht in de rol die AI kan spelen in klantcontactcenters. En je krijgt handvatten om deze technologie op een veilige en effectieve manier in te zetten, met focus op het ondersteunen van zowel medewerkers als klanten.
De KSF-visie AI, "Artificial intelligence voor hoogwaardig klantcontact, whai not?", ligt ten grondslag aan het programma van het jaarcongres. Lees hier meer over de visie van KSF op AI in klantcontact.
Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 kun je deelnemen aan twee inspirerende break-outsessies, waarin praktijkervaringen en klantcases centraal staan. Concentrix, Wengage, Content Guru, Zendesk, Calabrio en Orion Intelligence organiseren deze sessies. Leer van deze experts (en pioniers) op het gebied van AI in klantcontact.
Klik hier voor meer informatie en bestel snel je ticket! Met kortingscode KSF25pvko ontvang je een exclusieve korting aan van 25% op een ticket.
Archief > 2024 > oktober
- 21-10-2024 21-10-2024 14:10 - Met korting naar het KSF Jaarcongres 2024
- 14-10-2024 14-10-2024 09:07 - Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
- 13-10-2024 13-10-2024 09:00 - Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
- 03-10-2024 03-10-2024 12:00 - Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
- 03-10-2024 03-10-2024 11:58 - Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’