Logo

Kennissessie Employee engagement bij AEGON: het klantenrijbewijs

woensdag 12 december 2012 22:00

AEGON is bezig met een cultuuromslag. Om de klanten meer dan gewoon tevreden te krijgen, heeft men medewerkers nodig die ook meer dan tevreden zijn. AEGON wil medewerkers die trots zijn en zich betrokken voelen bij de reis die AEGON aan het maken is. Met een mooi woord: employee engagement.
Eén van de meest recente initiatieven is het zogeheten “klantenrijbewijs” dat medewerkers kunnen behalen.
De Net Promotor Score is een belangrijke indicator die in ieder programma als feedback wordt meegenomen.

Presentatie

Employee engagement bij AEGON: het klantenrijbewijs
Johanneke Behrend, Programmamanager Loyale Klanten (AEGON Nederland)
Rien Brus, Vice President Customer Experience (AEGON Group)
Leon Jansen, Senior marketeer Customer Experience/Customer Journeys (AEGON Nederland)

Videoverslagen PvKO TV

Inleiding kennissessie Employee Engagement bij AEGON:

Presentatie van AEGON:

Reacties van de deelnemers:

Artikel

PvKO-sessie: Aegon begint binnen om klanten te winnen
Paula van Doorn, Customer Talk

Ingelaste Agemene Ledenvergadering

Notulen ALV
Voorafgaand aan de Kennissessie vond een ingelaste Algemene Ledenvergadering plaats. Doel van deze ALV was toestemming krijgen van de leden om een nieuw bestuurslid aan te laten treden.

« Terug