Inspiration Klantgericht Ondernemen en Cultuurverandering
woensdag 11 april 2012 22:00
Pecha Kucha's
Op weg naar het hart van de klant
Marion V. van den Brink, VDB interim management en trainingen
Overheidsmarketing als trigger voor Innovatie en Cultuurverandering
Hendrik Westerbeek MSc, Directeur Stichting Arbeidsmarkt Geo
Keynote
Klantgerichtheid als wederkerige dienstbaarheid
Onder deze titel nam Prof. Dr. Paul de Chauvigny de Blot SJ Lic. Ph., Honorair Hoogleraar Business Spiritualiteit aan de Nyenrode Business Universiteit, ons mee in zijn visie op ons werkgebied.
Meer informatie over Paul de Blot is te vinden op zijn website: http://pauldeblot.nl/about/
Artikel
Bezieling van de klant ontstaat door wederkerige dienstbaarheid
Bjørn Hascher, Customer Talk
Reacties op 'Inspiration Klantgericht Ondernemen en Cultuurverandering'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.