Logo

Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards

15jan14_highlight3.pngwoensdag 15 januari 2014 23:00

Wat kunnen we leren van de bedrijven die het afgelopen jaar een prijs hebben gekregen voor klantgericht ondernemen? 

Presentaties

Customer Data Award voor ING
Martin de Lusenet, Manager Op Maat binnen de afdeling Customer Intelligence,
ING Nederland

Big Data Revolutie
Barry van 't Padje, Informeel teamleider Brandweerintelligence,
Brandweer Amsterdam - Amstelland

PvKO TV

Een samenvatting van de presentatie van Martin de Lusenet, ING:

Tevens vond er een Algemene Ledenvergadering plaats waar Pieter de Rooij, Ton Timmermans en Linda van Zomeren toestemming hebben gekregen om toe te treden tot het bestuur van PvKO. In onderstaand videoverslag stellen de nieuwe bestuursleden zichzelf voor: 

Verslag

Service is binnen ING inmiddels belangrijker dan verkoop
Auteur: Bjørn Hascher
Bron: Customer Talk

Foto-impressie

Bekijk alle foto's op onze Facebook pagina

Pieter de Rooij, Ton Timmermans en Linda van Zomeren hebben tijdens de Algemene Ledenvergadering toestemming gekregen om toe te treden tot het bestuur van PvKOMartin de Lusenet van ING over het winnen van de Customer Data Award 2013

Barry van 't Padje van Brandweer Amsterdam-Amstelland over het winnen van de Dutch Business Intelligence Award 2013Eric Leebeek van PLUS Retail B.V. (winnaar Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013) en dagvoorzitter Vincent van Hunnik

Maricken Hengeveld, directeur PvKOGastheer Wim den Besten van Oracle Nederland

Borrel & Kerndomeinen Markt

« Terug

Reacties op 'Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.