Artikel FD - Platform voor Klantgericht Ondernemen over recente ontwikkelingen
dinsdag 25 juni 2013 16:02
Waarde creëren voor de klant, dat is waar klantgerichtheid volgens het Platform voor Klantgericht Ondernemen over gaat. Maricken Hengeveld neemt momenteel ad interim de directietaken van het platform waar en gaat voor deze bijlage bij het FD in op een aantal ontwikkelingen binnen Customer Relationship Management (CRM).
Archief > 2013 > juni
- 27-06-2013 27-06-2013 12:00 - Inspiration - Protocollen en processen versus empowerment
- 25-06-2013 25-06-2013 21:32 - Blog - Bob Thompson: Five Ways to Profit from Digital Experience Management (DXM)
- 25-06-2013 25-06-2013 17:03 - Inspiration 26 juni - Protocollen en processen versus Empowerment o.a. met Menzis
- 25-06-2013 25-06-2013 16:02 - Artikel FD - Platform voor Klantgericht Ondernemen over recente ontwikkelingen
- 25-06-2013 25-06-2013 12:28 - 5 tips van Makro om klantgericht te ondernemen
- 25-06-2013 25-06-2013 11:05 - Social CRM wordt volwassen
- 25-06-2013 25-06-2013 10:09 - CRM, de essentie
- 24-06-2013 24-06-2013 13:21 - Marketing trendonderzoek: Klant centraal toptrend 2013
- 24-06-2013 24-06-2013 10:40 - Platform voor Klantgericht Ondernemen lanceert online kennisplatform
- 05-06-2013 05-06-2013 22:00 - PvKO Mastersessie
Reacties op 'Artikel FD - Platform voor Klantgericht Ondernemen over recente ontwikkelingen'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.