Artikel FD E-Commerce & Customer Loyalty juni 2013
maandag 01 juli 2013 09:45
Customer loyalty is onder meer de basis voor een betere winstgevendheid en het draagt bij aan de waardering van een onderneming en aan een duurzaam concurrentievoordeel. Ed Peelen, ambassadeur van het Platform voor Klantgericht Ondernemen in het voorwoord van de bijlage bij het FD. over E-commerce & Customer Loyalty
Bekijk de FD. bijlage van juni 2013 over E-Commerce & Customer Loyalty
Archief > 2013 > juli
- 11-07-2013 11-07-2013 12:50 - 5 tips van Phone House om klantgericht te ondernemen
- 11-07-2013 11-07-2013 12:41 - Conclusie poll juni/juli 2013: Nederland wordt steeds klantgerichter
- 08-07-2013 08-07-2013 12:34 - Procurios - strategisch partner van PvKO
- 01-07-2013 01-07-2013 09:45 - Artikel FD E-Commerce & Customer Loyalty juni 2013
Reacties op 'Artikel FD E-Commerce & Customer Loyalty juni 2013'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.