PvKO behaalt een NPS van maar liefst 46
Vanuit het kerndomein Onderzoeken is in de maanden juni/juli onder de leden van het PvKO een onderzoek gehouden. De houding ten aanzien van het PvKO, de reden van lidmaatschap en aanbevelingen voor een verder professionalisering kwamen daarin aan bod.
Als belangrijkste overall conclusie kan worden getrokken dat het platform heel belangrijk is voor ondernemend Nederland en zeer gewaardeerd wordt. Een zeer hoog niveau van presentaties, interessante topics en afwisseling van theorie en praktijk zorgen voor een grote toegevoegde waarde.
Met name de mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan de maatschappelijke PvKO missie om Nederland Klantgerichter te maken (8,2), de maandelijkse PvKO bijeenkomsten om te leren en geïnspireerd te worden (8,5) en de beschikbare informatie op de website (7,8) worden zeer goed gewaardeerd. Geen enkel aspect is lager dan een 7,4 beoordeeld. Hier zijn wij als PvKO erg trots op.
Uiteraard zijn er punten uit het onderzoek naar voren gekomen waar PvKO meer de focus op gaat leggen. Zo blijft een groot aandachtspunt het stimuleren van het uitwisselen van kennis en informatie tijdens bijeenkomst. Dit is, naast netwerken, ook de belangrijkste reden om naar bijeenkomsten te gaan. Kennisdeling door praktijkcases van een professional kunnen dit verder stimuleren. Ook blijft het up to date houden van de online content heel belangrijk.
Leden geven aan het liefst via E-mail en de website geïnformeerd te worden. Van SMS/WhatsApp en Facebook wordt de toegevoegde waarde nauwelijks gezien.
Customer Management, Customer Trends en Customer Experience blijven de belangrijkste thema’s waar PvKO zich op moet blijven richten.
Wij willen iedereen die deel heeft genomen aan het onderzoek hartelijk danken voor hun waardevolle input. De suggesties worden meegenomen bij de continue professionalisering van PvKO en het bepalen van de thema’s en speerpunten voor 2015.
Archief > 2014 > september
- 23-09-2014 23-09-2014 20:51 - Recensie Thinking in new boxes
- 22-09-2014 22-09-2014 21:46 - PvKO behaalt een NPS van maar liefst 46
- 21-09-2014 21-09-2014 09:13 - Wees SMART en ga mee in de speed of change
- 15-09-2014 15-09-2014 16:19 - Jongerenmarketing zo zit dat dus!
- 11-09-2014 11-09-2014 22:00 - Kennissessie Jongerenmarketing vanuit Insights
- 05-09-2014 05-09-2014 11:35 - De jonge consument beschreven
Reacties op 'PvKO behaalt een NPS van maar liefst 46'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.