Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa
donderdag 06 november 2014 22:00
Vier inspirerende cases: bevordert online de klantgerichtheid of juist niet? En wat kunnen verschillende bedrijfstakken hiermee?
Presentaties
- Case Manutan >
Addy Oosterom, Director Customer Excellence bij Manutan B.V. - Marktbewerking met predictive modelling >
Champal Gijzen, Projectleider Building Block Markt en Klant bij ArboNed - MOOC's are here to change >
Arie den Boon, Programma Manager MOOC's bij Universiteit van Amsterdam - Social Selling aanpassen verkoopkanalen naar klantbehoeften >
Sven Bally, Hoofd e-commerce bij Veritas
PvKO TV - Impressie
Diverse vragen, learnings en tips op PvKO TV vastgelegd >
Verslag
door Steyn Elshout, Senior Accountmanager bij Modern Media >
Additionele content
Content paper: additionele content, waaronder literatuurtips en achtergrondartikelen in een overzichtelijk document >
Interessant om door te lezen en te delen met collegae!
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Archief > 2014 > november
- 25-11-2014 25-11-2014 22:00 - Kennissessie met en bij Philips Healthcare
- 14-11-2014 14-11-2014 15:46 - Meer Klantwaarde door samenwerking tussen finance en commercie
- 11-11-2014 11-11-2014 12:32 - Verslag Van bricks naar clicks en vice versa
- 06-11-2014 06-11-2014 22:00 - Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa
- 05-11-2014 05-11-2014 11:23 - Data en Privacy. De kloof tussen intenties en beleving
Reacties op 'Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.