Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap
Crowdsourcing gaat niet vanzelf. Vanuit welke visie en met welk doel kun je de “crowd” inzetten? Hoe organiseer je dat (structureel)? En hoe zorg je dat het van waarde is voor alle betrokkenen? Welke nieuwe trends en inspirerende praktijkvoorbeelden zien we? En welke nieuwe vormen zien we ontstaan?
PvKO TV: impressie
Diverse vragen en learnings van de sprekers op PvKO TV vastgelegd >
Presentaties
Manage Online Crowdworkers >
Dr. Irma Borst, Gepromoveerd onderzoeker bij Vrije Universiteit Amsterdam
RADAR Case >
Jacob de Vries, Projectleider Internet Radar / Opgelicht?! bij AVROTROS
De Monitor Case >
Wilko van Iperen, Hoofd Digitaal & Innovatie bij KRO-NCRV
Additionele content
Content paper >
Met literatuurtips, achtergrondartikelen en video's. Interessant om door te lezen en te delen met collegae!
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Archief > 2015 > februari
- 12-02-2015 12-02-2015 22:00 - Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap
- 12-02-2015 12-02-2015 20:24 - Impressie Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap
- 11-02-2015 11-02-2015 21:33 - Recensie Waarde Propositie Ontwerp
- 03-02-2015 03-02-2015 16:00 - CRM leveranciers worden supporters van Nederlandse Hoger Beroeps Onderwijs
Reacties op 'Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.