PvKO start nieuw initiatief “Customerzz” voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
PvKO is in samenwerking met diverse partners gestart met de ontwikkeling van een open en onafhankelijk Customerzz Innovation Lab. Dit nieuwe initiatief wil een inspirerende broedplaats worden voor concrete vernieuwing op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland. Leden van PvKO zien vernieuwing binnen de eigen organisatie soms langzaam en stroef verlopen; de uitdaging om de snelle veranderingen op de markt het hoofd te bieden, is een agendapunt van heel veel bedrijven. Men weet vaak onvoldoende hoe men wil vernieuwen (met welke technologie, welke richting en welke aanpak) en komt vaak veel barrières tegen. Ook bestaat de behoefte om te experimenteren en te leren in een onafhankelijke en inspirerende omgeving.
Kick-off Customerzz Innovation Lab - Ed Peelen en Peter Joziasse:
Een nieuw Customerzz Innovation Lab
PvKO wil met Customerzz nieuwe toegepaste kennis en (internationale) inspiratie bieden waarbij klantrelaties op een innovatieve manier centraal staan. Het is de bedoeling dat professionals, wetenschappers en studenten binnen Customerzz samen met experts kunnen experimenteren. Het lab wil vernieuwing stimuleren en versnelling geven aan het leerproces dankzij o.a. de inzet van big data, de nieuwste software tools en engagement tactieken. Deelnemers kunnen zich in het Innovation Lab laten inspireren en concreet aan de slag met analyseren, communiceren en of co-creëren. Het businessplan voor het Customerzz Innovation Lab zal dankzij de medewerking van launching partners voor de zomer gereed zijn.
Next Generation Customerzz Event
Als eerste concrete stap zal Customerzz samen met experts in diverse teams een Manifest opstellen over de Next Generation Customerzz. Het Manifest zal in juni tijdens het eerste Customerzz Event worden ondertekend. Deze eerste fase van de ontwikkeling van Customerzz komt mede tot stand dankzij de launching partners van PvKO: ABN AMRO, Rabobank, PostNL, Oxyma, Thunderhead.com, Qiy Foundation en het Dialogues House.
Voor meer informatie: Peter Joziasse via: peter@customerzz.nl of mobiel: 06-50633279.
Archief > 2015 > maart
- 31-03-2015 31-03-2015 21:56 - Gamification here to stay. Press start to continue!
- 31-03-2015 31-03-2015 10:00 - Gratis abonnement op CustomerFirst of MarketingTribune voor bedrijfsleden PvKO
- 30-03-2015 30-03-2015 20:13 - Customerzz Brainstorm op 30 april
- 26-03-2015 26-03-2015 10:36 - Recensie Creëer een band met je klant
- 19-03-2015 19-03-2015 21:48 - HBO Docentendag 30 maart 2015
- 16-03-2015 16-03-2015 13:53 - PvKO start nieuw initiatief “Customerzz” voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 12-03-2015 12-03-2015 13:39 - Impressie Inspiration Next Generation Customer en Nieuwe Business Modellen van 12 maart
- 12-03-2015 12-03-2015 11:05 - Inspiration Next Generation Customer en Nieuwe Business Modellen.
- 05-03-2015 05-03-2015 15:01 - PvKO-leden kunnen voortaan bijeenkomsten online bijwonen
Reacties op 'PvKO start nieuw initiatief “Customerzz” voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.