HBO Docentendag 30 maart 2015
We zijn al een heel eind op weg om onze gezamenlijke missie voor het HBO onderwijs vorm te geven:
het verwezenlijken van een praktijkomgeving voor HBO studenten, om hen in de praktijk te laten leren en te ervaren hoe een klantgerichte marketingstrategie bijdraagt aan klantgerichte ondernemen en positieve bedrijfsresultaten.
Ben of ken jij een HBO docent? Dan kun je als (mede) verantwoordelijke voor de kennis waarmee de student van de toekomst de arbeidsmarkt gaat betreden hier natuurlijk niet bij gemist worden! Meld je dan nu aan via communicatie@pvko.nl
Aan de hand van een uitgebreide enquête in de zomer 2014 en de docentendag begin dit jaar, heeft een groot deel van de Nederlandse HBO instellingen aangegeven aan welke ondersteuning zij behoefte heeft:
- Relatiebeheer
- Analytics
- Campagnemanagement & Multichannelmanagement waar naast de offline kanalen zeker ook aandacht wordt gegeven aan de online kanalen en social media.
Maandag 30 maart a.s. gaan wij in co creatie de vervolgstap maken; toewerken naar een tweetal mogelijke oplossingen van de omgeving die wij in september 2015 samen met de docenten in beta willen gaan implementeren.
Het programma ziet er als volgt uit:
15.00 uur Ontvangst met koffie/thee
15.30 uur Welkom en terugblikken op de stappen, vooruitblikken naar de vervolgstappen en inleiding op doelstelling van vandaag
16.00 uur Case presentatie Hanzehogeschool Groningen vanuit Microsoft platform, waarbij relatiebeheer, analytics en campagnemanagement & multichannelmanagement worden belicht vanuit de techniek, data en casuïstiek
16.30 uur Q&A en discussie
16.45 uur Case presentatie Windesheim vanuit Salesforce platform, waarbij relatiebeheer, analytics en campagnemanagement & multichannelmanagement worden belicht vanuit de techniek, data en casuïstiek
17.15 uur Q&A en discussie
17.30 uur Pauze
17.45 uur Per gebied (Relatiebeheer, Analytics en Campagenemanagement/multichannelmanagement) gaan we in groepsverband o.l.v. discussieleiders antwoord geven op de volgende vragen:
- wie heeft wat ogb techniek, casuïstiek, data, gastcolleges, etc
- wat hebben we nodig?
- wat willen/kunnen we delen en/of welke toegangen tot resources hebben wij?
- wie wil wat gaan doen, ofwel, wie wil waar tijd, energie en eventueel geld in stoppen om wat te verwezenlijken?
18.15 uur Plenaire terugkoppeling van de uitkomsten door de discussieleiders
18.45 uur Afsluiting: formeren van werk/klankbordgroep en next steps
19.00 uur Borrel
Datum: maandag 30 maart 2015
Tijd: 15.00 – 19.00/19.30 uur
Locatie: Hogeschool InHolland
Wildenborch 6, DIEMEN
routebeschrijving (PDF)
Parkeren: Op en rondom het terrein van Hogeschool Inholland is voldoende gratis arkeergelegenheid aanwezig.
Ben of ken jij een HBO docent? Dan kun je als (mede) verantwoordelijke voor de kennis waarmee de student van de toekomst de arbeidsmarkt gaat betreden hier natuurlijk niet bij gemist worden!
Wij vernemen graag uiterlijk 25 maart of je ook aanwezig bent.
Je kunt je eenvoudig aanmelden via communicatie@pvko.nl
Archief > 2015 > maart
- 31-03-2015 31-03-2015 21:56 - Gamification here to stay. Press start to continue!
- 31-03-2015 31-03-2015 10:00 - Gratis abonnement op CustomerFirst of MarketingTribune voor bedrijfsleden PvKO
- 30-03-2015 30-03-2015 20:13 - Customerzz Brainstorm op 30 april
- 26-03-2015 26-03-2015 10:36 - Recensie Creëer een band met je klant
- 19-03-2015 19-03-2015 21:48 - HBO Docentendag 30 maart 2015
- 16-03-2015 16-03-2015 13:53 - PvKO start nieuw initiatief “Customerzz” voor het stimuleren van klantgerichte innovatie in Nederland
- 12-03-2015 12-03-2015 13:39 - Impressie Inspiration Next Generation Customer en Nieuwe Business Modellen van 12 maart
- 12-03-2015 12-03-2015 11:05 - Inspiration Next Generation Customer en Nieuwe Business Modellen.
- 05-03-2015 05-03-2015 15:01 - PvKO-leden kunnen voortaan bijeenkomsten online bijwonen
Reacties op 'HBO Docentendag 30 maart 2015'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.