Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten
dinsdag 15 september 2015 22:00
Presentaties
Ontwikkeling Benchmark instrument Klantgerichte Organisatie >
Janny Hoekstra, Rijksuniversiteit Groningen
Ronald Wiekenkamp, Cmotions
Engagement - Wat organisaties kunnen leren van industrieleiders >
Dr. Edward Huizenga, Partner Benthurst & Co
Associate Professor Marketing Strategy
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Archief > 2015 > september
- 29-09-2015 29-09-2015 22:06 - Gerdien Ridderbos genomineerd als Aanstormend talent voor de Generali AM Innovatiescriptieprijs 2015
- 15-09-2015 15-09-2015 22:00 - Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten
- 15-09-2015 15-09-2015 15:31 - Laat je niet leiden door je hoofd, maar door iets wat je raakt…;)
- 15-09-2015 15-09-2015 12:24 - Adfo Live
- 10-09-2015 10-09-2015 22:00 - Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren
- 08-09-2015 08-09-2015 22:07 - Staat jouw merk klanttevredenheid in de weg?
- 03-09-2015 03-09-2015 10:17 - Nieuw lid OBI4wan stelt zich voor
Reacties op 'Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.