Gerdien Ridderbos genomineerd als Aanstormend talent voor de Generali AM Innovatiescriptieprijs 2015
Beste afstudeerscriptie over innovatie in de financiële dienstverlening!
Op 14 oktober organiseert PvKO in samenwerking met de VU, de UvT en de Universiteit van Maastricht een Mastersessie over het nieuwe loyaliteitsmodel de Human Brand, waarin warmte en competentie van merken 2 belangrijke voorspellers zijn voor de loyaliteit.
Ingeleid door Tony's Chocolonely – chief chocolate officer Henk Jan Beltman en Peter Kerkhof (Professor Social Media aan de VU) volgt een interactief gesprek met 4 master studenten over de impact van dit nieuwe merk en loyaliteitsdenken, de impact daarvan op NPS en de meetbaarheid uit social media conversaties als voorspeller hoe je presteert. Tijdens deze sessie zal Gerdien ook de resultaten voor de scriptie, die is genomineerd als beste afstudeerscriptie over innovatie in de financiële dienstverlening, met ons delen.
Archief > 2015 > september
- 29-09-2015 29-09-2015 22:06 - Gerdien Ridderbos genomineerd als Aanstormend talent voor de Generali AM Innovatiescriptieprijs 2015
- 15-09-2015 15-09-2015 22:00 - Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten
- 15-09-2015 15-09-2015 15:31 - Laat je niet leiden door je hoofd, maar door iets wat je raakt…;)
- 15-09-2015 15-09-2015 12:24 - Adfo Live
- 10-09-2015 10-09-2015 22:00 - Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren
- 08-09-2015 08-09-2015 22:07 - Staat jouw merk klanttevredenheid in de weg?
- 03-09-2015 03-09-2015 10:17 - Nieuw lid OBI4wan stelt zich voor
Reacties op 'Gerdien Ridderbos genomineerd als Aanstormend talent voor de Generali AM Innovatiescriptieprijs 2015'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.