Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor
Wat doet Focus Feedback?
Focus Feedback is specialist in het meten en verhogen van de klantloyaliteit bij haar relaties, Veelal uitgevoerd met de veelgeroemde NPS methodiek. Dit doen wij zowel in Nederland als vele landen wereldwijd voor aansprekende organisaties als Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff, Rexroth en Dura Vermeer.Waar we echt enthousiast van worden? Wanneer we keer op keer weer een echte bijdrage leveren aan het beter en klantgerichter maken van organisaties.
Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?
De belangrijkste reden om lid te zijn van het PvKO is om 'scherp' te blijven. Door het lidmaatschap contact hebben met interessante mensen die geïnteresseerd zijn in hetzelfde aandachtsgebied. Mede door de frisse inzichten, innovaties en spraakmakende PvKO bijeenkomsten. In eerste instantie zijn wij in contact gekomen vanwege een van de NPS bijeenkomsten. En meteen waren we aangestoken door het enthousiasme-virus wat daar heerst. We kijken uit naar de volgende bijeenkomsten.
Dave Wurms: Enthousiasteling als het gaat over optimaal Klachtenmanagement, Feedbackmanagement, NPS en Nazorg.
Archief > 2015 > november
- 27-11-2015 27-11-2015 13:17 - Verdien 20x meer omzet in slechts 2 jaar tijd
- 25-11-2015 25-11-2015 12:51 - Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
- 20-11-2015 20-11-2015 16:39 - DDMA, een vereniging on the move
- 16-11-2015 16-11-2015 11:10 - Zakelijk succes in nieuwe tijden - lancering boek en internetzender
- 13-11-2015 13-11-2015 16:16 - ‘Slimste Organisatie van Nederland’ spreekt op Emerce Engage
- 06-11-2015 06-11-2015 00:43 - Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.