Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
woensdag 25 november 2015 12:51
Met al ruim 130 aanmeldingen belooft deze Inspiration Storytelling de topafsluiting te worden van dit jaar. Kom ook naar Kaatsheuvel op 16 december en laat je inspireren door twee prachtige merken, de Efteling en Coca-Cola, die erin slagen verbinding te maken met hun verhalen en hun fans.
Tegelijkertijd innoveren zowel de Efteling als Coca-Cola continu en bereiken ze verschillende en zeker ook jonge doelgroepen, zodat ze ook over 50 jaar nog een relevant merk zijn. Hoe ze dit doen, de klantbeleving en hoe ze hierbij storytelling en contentmarketing inzetten, komt uitgebreid aan de orde.
Klik hier om je aan te melden of voor meer informatie over dit inspirerende event.
Archief > 2015 > november
- 27-11-2015 27-11-2015 13:17 - Verdien 20x meer omzet in slechts 2 jaar tijd
- 25-11-2015 25-11-2015 12:51 - Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
- 20-11-2015 20-11-2015 16:39 - DDMA, een vereniging on the move
- 16-11-2015 16-11-2015 11:10 - Zakelijk succes in nieuwe tijden - lancering boek en internetzender
- 13-11-2015 13-11-2015 16:16 - ‘Slimste Organisatie van Nederland’ spreekt op Emerce Engage
- 06-11-2015 06-11-2015 00:43 - Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor
Reacties op 'Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.